مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-30سياسي

درآمدهای بیمه به سمت رفع نقاط حادثه خیز محورهای گیلان برود


استاندار گیلان، خواستار هدایت درآمدهای بیمه ای به سمت پروژه های رفع نقاط حادثه خیز در محورهای استان شد و گفت: با خدمات بیمه ای باید اعتماد مردم را بالا ببریم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، خواستار هدایت درآمدهای بیمه ای به سمت پروژه های رفع نقاط حادثه خیز در محورهای استان شد و گفت: با خدمات بیمه ای باید اعتماد مردم را بالا ببریم.

اسدالله عباسی امروز، 9 آذرماه در همایش بزرگداشت روز بیمه که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، از فعالان بیمه به عنوان تلاشگران عرصه خدمت رسانی یاد کرد و گفت: ضریب نفوذ بیمه در گیلان بالاتر از میانگین کشور است، اما با نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی با اشاره به هدفگذاری ضریب نفود هفت درصدی در برنامه ششم، افزود: 29 شرکت فعال بیمه گر داریم؛ این در حالی است که در کشورهای توسعه یافته 10 برابر هستند.

استاندار گیلان به نقش بیمه در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور اشاره کرد و ادامه داد: اثرگذاری بیمه در عرصه تولید بی بدیل است؛ البته بانک ها و بیمه ها در دنیا نقش مهمی در رشد اقتصادی و افزایش تولید ناخالص ملی دارند که در کشور ما نیز باید محقق شود.

عباسی هدفگذاری برای رشد اقتصادی هشت درصد را برنامه راهبردی دولت سیزدهم دانست و خاطرنشان کرد: بایستی از همه ظرفیت ها به ویژه بانک و بیمه برای رسیدن به رشد اقتصادی استفاده کنیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای بیمه به سمت رفع نقاط حادثه خیز محورهای گیلان برود

درآمدهای بیمه به سمت رفع نقاط حادثه خیز محورهای گیلان برود